Thursday 1 January 2015

Karácsonyi tacskók



Mostanában nagyon elfoglalt vagyok a kisgazda miatt, akit napi két műszakban is őriznem kell. A harmadik műszakban (éjszaka) alszik, olyankor én is pihenek. Amúgy segítek szoptatni (gazdi mellett fekszem, míg a kisgazda kajál), segítek pelenkázni (a pelus tartalmát mindig le kell ellenőrizni), és idegesen toporgok a gazda körül, ha a kisgazda egyedül sír az ágyában vagy a játszószőnyegén.

Fenti elfoglaltságom miatt késve számolok be a karácsonyunkról.

Legelőször is elmentünk karácsonyfáért:

„Csapj a rénszarvasok közé, gazda!”


Aztán segítettünk fát díszíteni:

Boci messziről koordinálja a szaloncukrok egyenlő távolságra történő elhelyezését

Kisgazdával válogatjuk a díszeket

Ez a kedvenc díszünk: a nagy csontdísz!

„Gazdi, a szalmadíszeket se hagyd ki!”

Őrzöm a csomag díszeket, nehogy elguruljanak!

És egy kis kulisszatitok: nyilván egy darab dísszel sem pózoltunk volna, ha a gazda nem készít be a fadíszítéshez egy tálka felkockázott sajtot jutalomfalatként…


Jöhet az ajándékozás!

Én már rég kiszúrtam, hogy az ajándékom a legfelső polcra került. Bár lettek volna kutyaszárnyaim!

Pózoltam (nyilván sajtért) az ajándékokkal.


Végre megkaptuk Bocival a saját, jól megérdemelt ajándékunkat!

És csak bontottuk…

… és bontottuk… a gazda direkt jól becsomagolta, hogy legyen mivel dolgoznunk.

Ekkora rendetlenséggel járt a sípolós játékok kibontása

„Gazda, add már vissza a gumikacsámat!”

Két gumijátékot én kaptam, kettőt Boci csatlósom… De persze begyűjtöttem magamnak mind a négyet!

Ilyen nagyon elfáradtunk az ajándékbontástól


 Kisgazda is kapott ajándékokat, végignéztem őket, hátha van valami sípolós, zenélős játéka, amit elvehetek, és szétrághatok…

Ezen a képen látszik, hogy még mindig milyen töpszli ez a kisgazda, pedig már két hónapja nálunk van. Szerintem nem kap elég alutasakost…

A karácsony fénypontjaként egy kép gazda ajándékáról, mely bizonyítja, hogy mekkora deményisták is vagyunk:





No comments:

Post a Comment