Wednesday 26 August 2015

Eladtam magam…


Nyugodjon meg mindenki. 
A világ ÖSSZES sajtjáért sem cserélném le a gazdáimat és a kisgazdámat. A cím arra utal, hogy eladtam magam egy tál sajtért. Hagytam magam összevissza fényképezgetni kellő mennyiségű sajtkocka fejében.

Ez itt a fent említett marha nagy kóstolós sajttál, amit a gazdák vettek nekem a balatonboglári borfesztiválon szuvenírként.

Kisgazdi!!! Nehogy beledézsmálj a sajtomba!!!


Csak úgy kaptam sajtot, ha pózoltam gazdának, mert csinálni akart néhány közös kutya-gyerek képet a cseperedő kisgazdival. Rajtam ne múljon, amíg a sajt tart, én lecövekelek, még vigyorgok is ha kell!

Néhány gyöngyszem a csoportképekből:

Három gyerek


„Cimbi vagy, ugye tudod, kisgazdi?”


Fentről. Kisgazdi is pózolt, pedig ő nem is kapott sajtot.


Ezt a képet AZONNAL törölni kell! Úgy nézek ki rajta, mint egy zsírsertés. Mint egy kisgömböc robbanás előtt. Mint egy túlméretes anyahajó! 
TESSÉK TÖRÖLNI!!!

A sajt elfogyott. Finom volt. Elégedett vagyok.

Hogy ti is elégedettek legyetek, kaptok egy bónuszképet a tatai Öreg-tó mellől:


 A címe Kapcsolat. A gazdáké, a kisgazdié, a miénk. Szerintem nagyon szép kép. I love kisgazdi (na és I love sajt…).


No comments:

Post a Comment