Wednesday 25 December 2013

A karácsony legjobb része: az ajándékozás (és persze az evés...)

Csupán rövid képes beszámoló következik, mert jön-megy nálunk a sok vendég, a sok idegen kutya, és én rettentően el vagyok foglalva a Birodalom őrzésével! 
Örök helyettesem, Boci csatlós biztosítja ideiglenesen a terepet, amíg én feltöltöm épülésetekre ezt a néhány cuki képet...



Karácsony előtt minden ajándékot becsomagoltunk!



Vajon ki volt olyan jó, hogy ilyen nagy ajándékot kap? Remélem én, és tele van kockasajttal!



Felvettük a karácsonyi rénszarvas-jelmezünket is (jutalomfalatért bármit!):



Segítettünk az ajándékok kibontásában:



És végre kibonthattuk a saját ajándékunkat is: Boci és én is egy-egy nagy, sípolós plüsscupákot kaptunk!


(Megjegyezném, hogy a szegény plüsscupák 5 percig maradt életben, mert szétrágtam a fehér résznél, hogy kiszedjem belőle a sípot.)


Kicsomagolás utáni rendetlenség:



Szenteste végére ilyen nagyon elfáradtunk:






BOLDOG KARÁCSONYT 
kívánok nektek kedves sparheltlábú fajtatársaim, 
egyéb fajtársaim 
és ebkedvelő kétlábúak!






No comments:

Post a Comment