Tuesday 10 December 2013

Adventi vásár – Mikulás tacskók bevetésen


Vigyázat! Nagy mennyiségű CUKISÁG következik!
Mert az tény, hogy mi tacskók voltunk a székesfehérvári karácsonyi vásár legcukibb résztvevői a hétvégén!
Tacskók mikulásruhában!




Leírhatatlanul cukiságos voltam már egymagamban is a kis piros mikulásruhámban. Boci csatlós pedig csak fokozta a hatást a saját kis egyenruhájában és bamba kis ábrázatával.
Még azok az emberek is visítva fordultak utánunk, akik amúgy észre sem veszik a kutyusokat. 
A kisgyerekeket sorban hozták hozzánk a szüleik, hogy nézzék meg a mikulás tacskókat. Egy kisgyerek azt mondta rám, hogy rénszarvas vagyok. Nem tudom, hogy a mikiruhám miatt miért lennék én szarvas. Főleg rén. Húzza a szánkót, aki akarja, részemről az ülésfűtéses autó híve vagyok…

Még az igazi télapóval is találkoztunk, de nem mentünk túl közel hozzá, mert Boci biztos megugatta volna. Ajándékot pedig úgyse adott volna a „kollégáknak”. Sajt vagy jutalomfalat úgyse volt nála. Csak szaloncukor, gondolom. Azért azt is megettem volna…

Boci és az egyetlen őzike-féle a világon, amit nem kerget meg és nem ugat szét:




Ho-ho-ho, karácsonyi dekorációban, méltóságteljesen:



Bamba Boci hozta a formáját: elárulom, hogy az üres tekintet nem a kék szemének köszönhető. Inkább a hiányos agyi beltartalom okozza…




Bónuszként egy mikulásruha nélküli, betlehemes kép: megmorogtam szegény betlehemi birkákat, mert messziről veszélyes vadkutyáknak tűntek.


No comments:

Post a Comment