Tuesday 24 November 2015

Így alszunk mi



Téli álmot alvás: ON

Képes bemutatóm következik az alvás tudományáról. Segédeim: Boci, hű csatlósom és Vili cica, aki nyár óta megnőtt, és tök pofátlan…

Ezért mondtam, hogy a Vili tök pofátlan. Befeküdt a kisgazdi ágyába, és ott aludt! Én mikor csinálhatok ilyet?!
Mondjuk nem is feküdnék rácsok közé, mert az veszélyes. Mi van, ha nem vesz ki onnan senki, és éhen halok?!


Párhuzamosan, fűtött padlószőnyegen.


Szamárfészek ágyban, kicsi a rakás jelenet közben.
A Vili ne érjen hozzám, mert a maradék lábát is leharapom!!!


Sosem bújok össze alvás közben Bocival. Csak muszájból fekszünk egy pléd alatt, mert a gazda kimosta a bújózsákjainkat. Ezen az egy szem takarón kell osztoznunk.
A cumi nemtom hogyan került oda... Nem én voltam, hozzá sem nyúlok, mert nyálszagú.


Ez már kényelmes: gazdatakarón, gazdapárnával... közben youtuberól gyerekdalokat hallgatok.


Elbújtam a kisgazdi elől. Tökre sose fog megtalálni!


Bónuszképek a téli álmot alvás szüneteiből (mert néha enni is kell, na meg kisgazdit idomítani):

Most még ilyen egyszerű dolgokat tanítok neki, mint a karikák pakolása.
Alapozás a kockasajt hűtőből történő megszerzéséhez.


A Vili macska minden baromságra kapható.


Előre szólok, hogy idén is kvantumhipercuki mikulásos és karácsonyi képekkel készülök.
Csak ízelítőül:

Ezúton üzenném a Mikulásnak, a Jézuskának és az összes ajándékot szállító szuperhősnek, hogy RENGETEG sajtra van szükségem!!!




No comments:

Post a Comment