Sunday 3 January 2016

A szezon első hava


Itt a szezon első hava. Remélem, hogy az utolsó is.

Ezzel akár le is zárhatnám a hóról és télről szóló értekezést, bevackolnék a bújózsákomba, és horkolhatnék tavaszig...
... De nekem ebbe a rohadt hideg, nedves, didergetős első hóba ki KELLETT mennem!
Nem csak pisilni és egyéb eü dolgokat intézni. 
SÉTÁLNI is!!! Hóban! Sétálni! 
Ezek a gazdák teljesen hülyék!!! Mélységesen fel voltam háborodva!

Mikor ki akartak tuszkolni a hidegbe, csak azért nem haraptam le tőből a kezük,és csak azért tartottam velük a havas sétába, mert ez volt a kisgazdi első szánkózása is. Szerintem a kisgazdinak tökre mindegy volt, hogy babakocsiban gubbaszt vagy szánkón. Úgy be volt csomagolva, hogy meg sem tudott mozdulni, csak a szemeit forgatta. Vagy még azt sem, mert még a szeme se látszott ki néha:

Ennyire be volt csomagolva a kisgazdi. Szart se élvezett szerintem a szánkózásból... Háttérben Bocika felmászott a havas "hegyre".

Persze mi sem meztelenül mentünk ki a hidegbe, a kutyaruha gáz, de most jól jött:

Teljes harci díszben a kisgazdival. Ő űrhajósnak néz ki. Én meg ... ööö ... párizsinak...


Boci csatlósom barna ruhája nem olyan gáz, illik a bundájához. És most kivételesen még ő is elviselte magán a plusz réteget. Ez egyébként olyan ruha, ami a hátán állítható, így Boci vastag testén sem feszül, mert azt ő nem szereti.


A séta amúgy kb. fél órás volt, csak mentünk egy kört az utcánkban. Ennyi pont elég volt, hogy a hó a talppárnácskáink közé menjen, és megfagyassza a patáinkat.

Itt még lelkes voltam, szaladtam is, és nem fagyott le a csülköm.


"Főnök, mi nem ülhetünk fel a szánkóra a kisgazdi mellé? Én az előbb már jégkockát kakiltam..."


"Gazdi, igyekezz már! Siessünk haza, mirelit tacskók vagyunk!!"

Utolsó kép: gazda nyom, kisgazdi-szánkó nyom, tacskó nyom.
És ilyeneket állt le a gazda fényképezni, ahelyett, hogy siettünk volna haza!!!

Többet nem megyek ki a hóba idén. Az biztos. Még pisilni sem. Majd bent a házban eldugom valahová a pisit...
Majd a bújózsákom mélyén dúdolgatom csak, hogy:
"Hull a hó, és hózik-zik-zik,
Süti f*tyi fázik-zik-zik."




No comments:

Post a Comment