Wednesday 10 August 2011

Süti úr biciklizik

Végre kipróbáltuk az új biciklis kosaramat. Gazdák kipárnázták, beleültettek, és átfuvaroztak Gyúróra a Mylo haverhoz. Viszonylag jól bírtam az utazást, bár azért nem olyan kényelmes, mint a kanapé…
Csak akkor lettem dilinyós, mikor gazda megelőzött a biciklijével minket, hogy elölről is lefényképezze, ahogy utazom. Nem bírom elviselni, ha nem én megyek elől, ezért gondoltam kiugrok a kosárból, utolérem gazdát.
Csak hát mozgó bicikliről ugrándozni nem túl egészséges egy kiskutyának. Előrefelé megugrottam, de a póráz visszatartott, amivel a kosárba voltam kötve. Így csak repültem egyet a levegőben, a póráz visszarántott, és a hámomban himbálózva lógtam a bicikli mellett, míg gazda meg tudott állni. Még jó, hogy pórázon voltam, mert a szembejövő autó alá is rohanhattam volna. Vagy ha gazda nem tud megállni, mert elrántom, akkor rám is eshetett volna. Lapos tacskó lettem volna.
Gazdák kiszabadítottak lógó pozíciómból, ellenőrizték, hogy minden alkatrészem megvan-e, aztán jól megszidtak. Nagy szerencsém volt, egy szőrszálam se görbült meg. De utána sokkal szorosabban belekötöttek a kosárba, meg se mertem moccanni, amíg a Mylo haver házáig nem értünk.
Szegény kosarat viszont kicsit tönkretettem a superman ugrásommal. Ahogy a 9 kilóm lógott a kosár odalán, eléggé eltekeredett, de még használható.



A kamikáze mutatványtól nagy trauma nem ért, a Mylo haverral már a szokásos módon szaladgáltunk, hancúroztunk.
Elmentünk sétálni, mentünk egy nagy kört a faluban. Már egészen besötétedett, mire visszaértünk. Találkoztunk pár kutyussal, a legtöbbet szétugattam, hogy megmutassam a Mylonak, hogy milyen bátor vagyok. Mylo nem ugat, ő csak baktat és jelölget. Amúgy én is csendben, szépen szoktam sétálni, ha egyedüli kutya vagyok. De társaságban nagy lesz a szám…


Séta után hazafelé megint belecsomagoltak gazdák a kosárba, de már rendesen viselkedtem és fáradt is voltam. Azért jó kis esti kiruccanás volt.


Most megyek, mert egy akkora nagy cupák vár a teraszon, hogy csak na. Szerintem nem is tudom majd behúzni a kutyaajtón keresztül a lakásba…



No comments:

Post a Comment