Monday 21 May 2012

Hétvégi menü: sajt, libatepertő, torta

Hétvégi események - csak dióhéjban, mert olyan nagyon fáradt vagyok, hogy legalább két napig egyfolytában aludnom kell, hogy kipihenjem magam. Max. egy kis cupák-rágásra lesz csak erőm…

Az egyik hétvégi megpróbáltatás az etyeki Pincefesztivál volt. Azt a részt nagyon élveztem, amíg odaautóztunk a helyszínre. Szundikáltam a hátsó ülésen, de azért résen voltam, nehogy a gazdák nélkülem szálljanak ki a kocsiból.
Viszont az a rész nagyon nem tetszett, mikor Etyeken a parkolóból le kellett kutyagolnom a faluba. Voltak ugyan transzfer-kisbuszok is, de azok emberbuszok, nem kutyaszállítók…
De a fáradtságos séta nem volt hiábavaló, a fesztiválon kaptam kalória-utánpótlást:

 Először ettem sajttálat…

… aztán kenyérlángost libatepertővel...

... utána újabb sajtfalatokat!

Kóstoltam tejturmixot, másfajta sajtokat, sőt a kenyérlángos árusnál kiszolgáló kedves csaj egy csomó maradék libatepertőt is felajánlott nekem. Először a gazdáimat kérdezte meg, hogy adhat-e nekem kóstolót! Nem is értettem, miért őket kérdezi. Kérdezzen engem! Az én számba vándorol a falat! És vándorolt is! Jöhetett volna az egész liba!

Kóstolgatás és kutyagolás közben kétszer megfürödtem a falu közepén lévő kút kis medencéjében is, ami nagyon jól esett a melegben. Pont a hasam aljáig ért a víz, kellemesen lehetett benne dagonyázni. Találkoztam sok helyes kutyussal is, egy fekete kis tökmag-kutyussal szinte minden saroknál összefutottunk, és szimatoltuk egymást.
A sok kaja mellett gazdák vettek egy ajtótáblát is az egyik kézművesnél, majdnem olyan helyes, mint én vagyok:

A fesztiválon pózolnom is kellett:




A másik hétvégi esemény gazda szülinapja volt. Felajánlottam neki ajándékba egy friss, húsos csontot a készletemből, de nem kérte. Kapott helyette egy arcon nyalást, kellő mennyiségű, bőrfiatalító és regeneráló hatású kutyanyállal!
A szülinap alkalmából jött köszönteni a Mylo-haver is a gazdáival. Volt egy csomó süti (rajtam kívül) és torta is.
Az egyik tortát majdnem megkóstoltam, de helyette csak egy kis sajtos rúd kóstolót kaptunk Mylo barátommal.

Gyere Mylo-haver, ez biztos májtorta! Vagy mégsem...

Amíg gazdák a teraszon üldögéltek, mi kutyusok az udvaron buliztunk:


Nekem már ez is elég lett volna a mozgásból, de utána még közösen sétáltunk is egyet a határban, sőt még locsolnom is kellett a kertben:





Egy rövid időre beugrott a Dénes-cimbi is kertészkedni:


A hétvége végére ilyen fáradt voltam:



Tőmondatokban ennyit a hétvégémről, most kirobbantom a cicákat az ágyból, és befekszem egy maratoni alvásra a helyükre!


No comments:

Post a Comment