Tuesday 25 September 2012

Boci, hű csatlósom - folytatás

Már két hete lakom együtt Bocival, hű csatlósommal. Aki most már hivatalosan is az én kiskutyám… vagyis a gazdáké. Mert már van saját oltási kiskönyve, és chipet is kapott.

Az első oltásakor sajnos nekem is mennem kellett az állatdokihoz, szolidaritásból (új szó, a cicavízióból tanultam) el kellett viselnem egy seggbeszúrást… az éves rendes kombinált seggbeszúrásomat. A chip beültetéskor már nem kísértem el hű csatlósomat, mert a végén még velem is csináltak volna valamit!
Szegény Boci mesélte, hogy őt totál megkínozták! A chipes injekció csak a ráadás volt. Előtte olyan kegyetlen dolgokat műveltek vele, mint:
- húgyhólyag nyomkodás (ezt még elviselte),
- szív- és tüdő meghallgatása (itt már hangaláfestéssel ásítozott, ami a kitörő hiszti előszele),
- fogellenőrzés és ínynyomkodás (itt már kezdődött a hiszti),
- oldalra fordulva térdízület ellenőrzése (itt már úgy visított, mint akit nyúznak)
- lázmérés seggnél (hát itt már teljesen kész volt, majdnem megpusztult és ordíííított!)…

Mindezt túlélte, és még ezután jött a chipes injekció egy giga vastag tűvel! Bónuszként kapott egy marha nagy tégely porcerősítő tablettát, amit gazda fog minden reggel lenyomni a torkán. Én se járok ám jobban… nekem kálciumos turbóbogyót kell ennem. Pedig minden reggel derekasan küzdök a lenyelés ellen, ma reggel is háromszor visszadolgoztam, mire véletlenül lenyeltem.

Boci haverom beköltözésével kapcsolatban:
Már kezdi megszokni, hogy éjszaka lent alszunk ketten a nappaliban, és csak a kezdeti beszoktatáskor aludhattunk gazdákkal. Egy egész éjszakát kibírtunk nyüszítés és gazdák felébresztése nélkül! Bár a mostani éjszakán nagyon fújt a szél, amitől én nagyon félek, ezért most én tutultam ki gazdákat az ágyból. Boci pedig egy adag pisi&kaki kombinációval lepte meg őket hajnalra… Pedig lassan kezdi ám felfogni, hogy mi az a szobatisztaság… csak most éppen nem sikerült neki…

No comments:

Post a Comment