Tuesday 16 October 2012

Felkészültünk a hideg évszakokra!

Boci csatlósommal már 100%-osan felkészültünk a hidegre:

1.     Belső hőszigetelő rendszer kiépítése folyamatban: vagyis annyit eszünk, mint három hízókúrán tartott bernáthegyi! Bármikor, bármennyit, bármiből megeszünk (kivéve a reggeli vitamin- és porcerősítő tablettákat, azokat szívesen felajánljuk a cicáknak…)

2.    Lakóhely téliesítve: szóltam a gazdáknak, hogy esténként ideje lenne fűteni, mert már nagyon hideg a padló.

3.    Őszi ruhakollekció beszerezve: Boci csatlósomra kis termete miatt könnyebb kutyaruhát venni, talált is neki gazda egy nagyon cuki kötött pulcsit, nagy csont-mintával a hátulján. Cuki!


Az enyém egy kicsit hippis, ezt öreganyó kötötte maradék fonalakból. Vad színe miatt félve megyek majd ki benne az utcára… Még jó, hogy mi kutyák állítólag színvakok vagyunk, nem röhög ki a többi kutya. Remélem, nem kövérítenek ezek a keresztbe csíkok...

Ezen a képen úgy nézek ki, mint egy hippi kilencöves tatu...

 Na ki a csini tacsi?
 
4.    Bújózsákok beszerezve, frissen mosva: nekem már tavaly varrt egy bújózsákot öreganyó, egy szép zöldet. Ennek akkor egy külön bejegyzést is szenteltem... Most Boci barátom is kapott egy zsákot, hogy ne mindig az enyémben dekkoljon, mert akkor büdös Boci-szagú lesz, és én már nem megyek bele. Az övé narancssárga, ugyanolyan kockás, mint az enyém.
Akkorák ezek a bújózsákok, hogy igazából egyben is kényelmesen elférnénk, de nem alszom egy zsákban ezzel a bűzbombával. Bepukizik nekem, aztán megfulladok. Vagy álmában elkezd rugdalni, és jól orrba vág.

 Pózolok a bújózsákokon. Erről a csodálatos ásítós képről érdemes lent egy közelit is közzétenni!

 Itt már helyes  a sorrend: mindenki a saját zsákján!

Zsákok használat közben. Amúgy nincs semmilyen szájüregi problémám, egy lufit szorongatok alvás közben...

Boci csatlósom hamar elsajátította a zsákban alvás tudományát... Mert milyen tanítvány lenne az, aki nem múlja felül a mesterét...

5.    Még egyetlen dolgot kell a téllel kapcsolatban megoldanom: a wc-zést… Bocinak könnyű a dolga, mivel még csak tanulja a szobatisztaságot, nem kap ki, ha itt-ott becsúnyít a lakásba. Reggelre szinte mindig meglepi gazdákat egy kis tócsa jaffával vagy egy adag csokibogyóval.
De én már okos, illedelmes tacskó vagyok, nem piszkíthatok be… Muszáj lemennem az udvarra, ami esős vagy havas idő esetén roppant kellemetlen. Még valamit ki kell találnom a tél beállta előtt… A macskaalmot már kiskoromba se szerettem. Az ember wc-t termetemnél fogva nem tudom használni, pedig le is húznám, tutira! Lehet, hogy majd titokban becsinálok, és ráfogom a Bocira. Igen, ez lesz a megoldás!

Ettől a sok gondolkodástól nagyon elálmosodtam. Megyek a bújózsákomba alukálni. Majd tavasszal keltsetek fel… Ááásíííííít!




No comments:

Post a Comment