Friday 26 October 2012

Bújózsákok a Tacskó S.O.S - nek

A gazdám olyan rendes, hogy adományok és facebook-megosztás mellett azzal is próbál segíteni az árva tacskóknak, hogy részt vesz a Tacskó SOS (www.tacskosos.hu) karácsonyi jótékonysági vásárán.

Gazda kitalálta: kapjanak az adakozók bújózsákot!
Mert azt mi mennyire szeretjük, és szép is, meleg is, trendi is…
Vásárolt is nagyon szép, finom puha anyagokat, és varratott öreganyóval két nagyon helyes bújózsákot. És majd a kedves emberek licitálnak rájuk, és sok pénzt fizetnek érte… reméljük, minél többet! És akkor sanyarú sorsú fajtatársaimnak kicsit nagyobb esélye lesz, hogy szebb életük legyen, és olyan rendes, szerető gazdát találjanak, mint az én gazdáim!

A jótékonykodáshoz mi is hozzájárultunk Boci csatlósommal, ugyanis a bújózsákokról fénykép is kell a hirdetéshez, és nincs bújózsák tacskó nélkül!
Boci haverom szegény olyan együgyű, hogy elsőre beült pózolni a fényképező elé. Még annyi esze sem volt, hogy ellenálljon vagy ficánkoljon egy kicsit, hátha akkor kap jutalomfalatot motiválásként. Ő csak kotlott bambán a zsákokon…
Bezzeg én! Engem csak lufival lehetett becserkészni, amit utána meg is kaptam, és egész este hurcoltam a számban. Még azzal is aludtam…

Szóval ezek lesznek a jótékonysági bújózsákok:


No comments:

Post a Comment