Sunday 6 October 2013

Süti úr a Falkastrandon

Képes beszámoló az első balatonfűzfői Falkastrandról, ahol Boci csatlóssal és a gazdákkal vettem részt.

A rendezvény:

A közel 100 kutyus közül inkább a kisebbekkel barátkoztunk, a nyugodtabb nagyokat megszaglásztuk, az izgága és rohangálós nagyokat szétugattuk!

Találkoztunk néhány fajtatestvérrel is:

Minivirsli és mortadella találkozása. (Segítek, a mortadella vagyok én...)

Félkörben



Boci legújabb csaja. Asszem Sárinak hívták a kis tetovált szemöldökűt...

Remélem senki sem gondolta, hogy ezen a képen én vagyok! Ez egy másik barna tacskó! Én barnább és egy hajszállal soványabb vagyok! Vékony kis hajszállal...


Nagykutyákkal:


"Valaki jön utánam! Ne nézz hátra, ne nézz hátra, ne nézz hátra..."

Az élet értelméről diskurálva


A kemény nagykutyák strandoltak is.
Kőkemények!
Én még a karmom legvégét se dugtam bele a 13 fokos vízbe!





Cimbizés:
Hű csatlósom példamutató bátorságot tanúsított.







Ők voltak a legnagyobb cimbik...

Többiek

"Az a kis fehér westie azt mondta, hogy erre elszórt jutalomfalatok vannak. Porszívózd Boci!"


 Végre, kaja!

Bónuszként:







Aki olyan képekre is kíváncsi, amit nem az anti-fényképész gazdám készített, és nem csak mi tacskók szerepelünk rajta, akkor látogasson el ide: http://veol.hu/galeria/falkastrand_balatonfuzfon/1648857/1

Hurrá! FALKASTRAND!!!

1 comment: