Tuesday 19 November 2013

Futrinkás tacskó-kendők

Tudom, hogy nagyon sok kutyus nem olyan szerencsés, mint én vagyok.
Nincs gazdájuk, nincs ágyuk, nincs meleg, nincs simogatás, nincs saját bújózsák, nincs velőscsont és nincs sajt…
Tudom, hogy nem lehet minden kutyuson (és egyéb állaton) segíteni, de azokon a szerencsésebbeken, akik a Futrinka Egyesületnél várják a leendő gazdikat, lehet és kell is.
A gazda segít is: most adományért cserébe kapott kiskendőket, én pedig azzal járulok hozzá az adományozáshoz, hogy megmutatom nektek őket!


Kendőben elölről

Kendőben jobbról

Kendőben balról

Kendőben duda-orral

Kendőben Bocival

Boci kitakart…




Amúgy fényképezhetetlen, utálatos és nyughatatlan vagyok, mindig a farom mutatom a fotómasinának. De most a gazda azt mondta, hogy az árva fajtatestvéreket támogatom, ezért erőt vettem magamon: leültem, sőt lecövekeltem, és mozdulatlanul vártam a fényképezést. Még bele is bámultam a kamerába! Egészen adddig szoborpozícióban maradtam, amíg gazda nem állított be egy másik képhez.
Szerinte hihetetlenül okos és jófej voltam! A jutalmam egy egész kockasajt volt! Remélem, az adományból a mentett kutyusoknak is jut néhány finom falat…


Nézzétek meg, hátha még van néhány tartalék kendő: http://www.facebook.com/FutrinkaEgyesulet

No comments:

Post a Comment