Thursday 20 March 2014

Horgolt tacskók – a tökéletes hasonmások



Már azt hiszem, korábban említettem, hogy karácsonyra gazda kapott egy horgolt tacskót. Egy nagyon lelkes, kreatív hölgy horgolta direkt a gazda kedvéért. Ez volt az első tacskó, amit alkotott, de igazán jól sikerült prototípus lett belőle.

 Kiköpött hasonmásom: barna, hosszú, karcsú… mint én vagyok


De EGY tacskó nem tacskó, legalább KETTŐ kell belőle. A pihentagyú gazdám elküldte a horgolós hölgynek Boci csatlósom képét, és megkérte, hogy egy hasonló kutyust is horgoljon: legyen kicsit kisebb, mint a barna tacskó (vagyis én), legyen az egyik szeme kék, legyen foltos a bundája, és még a farkincája is legyen egy kicsit ferde!
És a hölgy PONTOSAN ilyen különleges tacskót horgolt a gazdámnak!

Boci és Boci-helyettesítő (az ál-Boci szimpatikusabb, mert nem akar velem pankrációt játszani)…


 
… Vagy mégis? Nem baj, láttam kikészítve a kockasajtot, amit a pózolásért fogok kapni. Sajtért mindenre hajlandó vagyok.


Hé, a horgolt tacskók megeszik a kockasajtomat! Gazda!!!


 Mindenki együtt - dupla tacskó, dupla cukiság



Nagyon meg vagyok elégedve a végtermékkel, ezért bátran merem ajánlani a lelkes horgoló-zseni hölgyet bárkinek. Nem mintha tudnám a nevét vagy a telefonszámát, de a Tordasi Termelő Vásárban szokott előfordulni minden hónap első szombat délelőttjén! 
(És egy doboz kockasajtért még az elérhetőségét is hajlandó vagyok begyűjteni...)



No comments:

Post a Comment