Wednesday 2 March 2016

Március 1.


Miért különleges nap a március 1. minden évben?

Nem csak azért, mert hivatalosan is elkezdődik a tavasz, amit egész télen várok.
Ez a csodálatos nap a születésnapom is!!!

Idén 6 éves kiskutya lettem, ami átszámítva az okosok szerint (ha az első kutyaév egy év, a többi kutyaév hét év), akkor most 36 emberéves vagyok. Vagyis öregebb lettem a gazdáknál. Most már tekintélyt parancsoló a korom, mindenki teljesítse az óhajaimat, és mindenki urazzon. Süti úr legyen szíves... Süti úr méltóztasson... meg ilyenek.
Mostantól nincs Jaaajjj, de cuki kiskutya.... Jaajjj, de aranyos....
De azt se akarom hallani, hogy Milyen testes, öreg kutya?.... vagy Mogorva, mint egy vénember....

Tiszteletet a koromnak, és kész!!!

A szülinapi bulimat hamar elintéztük, mert a gazdák túl kevés kaját vettek nekem, és hamar behabzsoltam.
Kaptam egy lufit is, hogy mindenki tudja, hogy 6 éves lettem.Majd kidurrantom, mert a lufi arra való. Játékot nem kaptam, mert hegyekben állnak a játékok nálunk, de csak a Boci apportírozik néha velük. És a kisgazdi osztályozza őket...

A szülinapi menü prémium dobozos kajából és cukrászdai sajtos rúdból állt, amiért megveszek.
Persze a gyertya sem maradhatott el a "tortámról":

Szülinapos Süti úr, lufi és "torta" sajtos rúd díszítéssel


Most én rágom a sajtos rudat...


Most Boci rágja a sajtos rudat...


Most együtt rágjuk a sajtos rudat!


Tortaevés!!!
Adtam belőle Bocinak is, hogy majd én is kapjak az ő tortájából...


Isten éltessen ENGEM, legyen még legalább ennyi BOLDOG SZÜLINAPOM!!!


No comments:

Post a Comment