Wednesday 2 March 2016

Tacskó fotózás - a heverőn


Gazdira néha rájön a fotózásos kényszer, mert szerinte muszáj adott időközönként megörökíteni minket és a kisgazdit közös, beállított képeken. Ehhez helyszínül egy heverőt szemel ki mindig, de így legalább sok év múlva ugyanazzal a háttérrel látszik majd a változásunk. Direkt nem öregedést írtam, mert én nem öregszem, csak a kisgazdi. Én konstansan tüneményes, fényes bundájú, fitt-hurka alakú tacskó vagyok!

Először mutatom a legjobb képet. Ennél többet ne várjatok. Gazdi szerint azért, mert kicsi és buta a fényképezőgépje, de igazából béna, és nem ért hozzá.
Szóval a kép:


Mindenki bamba képet vág, egyedül nekem, a főtacskónak van szívdöglesztő ábrázatom.
A gyengébbek kedvéért sorban: kisgazdi, Boci csatlósom, jómagam Süti úr.

A fotózásról persze szó sem lehet kellő mennyiségű motiváló eszköz nélkül. A motivátor a mostani esetben egy biatorbágyi virsli volt.
 Nem a reklám helye, de jártatok már Biatorbágyon a körforgalom melletti híres hentesboltban? Az maga a mennyország! Túlzás nélkül! Még a kockasajt-gyárral is vetekedhet szerintem. Bár se kockasajt-gyárban, se a hentesboltban nem voltam, mert ugye kutya nem mehet be. Csak hallottam róluk. A mennyországban se járt senki, mégis mindenki tudja, hogy frankó hely...
Szóval a biatorbágyi henteséknél kilószám sorakoznak a pultban a felvágottak, tőkehúsok, sült kolbászok, disznósajtok. Nem szeretem a húskészítményeket, mert nincs sok közük a húshoz, de ez a biai virsli! Ez tényleg disznóból van! Ezer virsli közül is felismerném, már szagról is, olyan finom!!!

De elkalandoztam egy kicsit. Mert éhes vagyok... egy kicsit...

Szóval fókuszáljon mindenki a virslikarikára!


Itt repül a virslikarika!


És itt is... héé, szerintem a kisgazdi szájában már van egy karika, héé gazdi!!!


Hehehe, elbújtam gazdi, így nem tudsz fényképezni!!!

Jaaa, hogy még van virsli, akkor mégis elő bújtam. Mosolyogjak is, vagy maradjuk a komoly imázsnál?


Egy bánatos, neménvoltamneverjagyon fejű képet? Két virslikarikáért?

Ennyi elég is mára belőlünk, mert ilyen mértékű cukiságtól lefagy a net.
Még bónuszként egy kép, mert jókedvem van:

Itt a tuning-sparheltlábak is szépen látszanak


Na én mentem Biatorbágyra. Beköszönök a henteséknek. Leadom a rendelésem...


No comments:

Post a Comment