Wednesday 21 September 2011

Pulykacomb és őszi kutyaruha-trend

Mivel az eddigi kedvenc játékomat, a zöld nyusszogót egy zakkant pillanatomban darabokra rágtam, kifogytam a sípolós játékokból. De gazda hozott nekem új kedvenc játékot: egy vadul sípolós gumi pulykacombot! A hosszú nyelénél jól meg lehet fogni és cipelni magammal mindenhová, a „húsos” résznél pedig sípol, mint a veszedelem. Jó kis játék lesz! Rögtön ki is próbáltam:


Rágom jobbról, rágom balról, rágom állva, rágom fekve, rágom kitekeredve…







Hé gazda, el ne vedd a pulykámat!



A pulyacombom első csócsálása után sétálni mentünk. Fújt a szél, húvösebb volt, hiába már kezd őszies idő lenni... Ezért felvettem az otthoni játszós tacskóruhámat.
Tacskó őszi kollekcióban:



Itt van még egy nagyon bamba Süti-kép is:

Egyik gazda ma itthon van velem, megyek boldogítom kicsit egy maratoni combsípolós előadással!...


No comments:

Post a Comment