Wednesday 9 July 2014

Falusi tacskó szalmabálákkal


Büszke vagyok rá, és roppant szerencsésnek mondhatom magam, hogy falusi tacskó lehetek. 

Na ne arra a szegény falusi keverék tacskó fajtára gondoljatok, aki neadjisten láncra kötve tengeti mindennapjait az ólja előtt loncsos bundával egy ütött-kopott lábosnyi másnapos víz mellett…

Én a falusi kutya alatt azt értem, hogy
- van egy k*va nagy füves birodalmam, ahol szabadon őrködhetek
- ha kedvem van (és általában gyakran van ilyen kedvem), akkor a kanapén henyélek a házban
- és (majdnem) minden nap nagyokat sétálok a faluban vagy a falu körül.

Falusi eb lévén csak hallomásból ismerem a kutyafuttató kifejezést. Elképzelni se tudom, hogy mi az. Csak annyit tudok, hogy a városban van, és közel sem lehet olyan vicces hely, mint példuál az utcánk végén lévő nagy rét.



Az ÉN rétem.
Ez az ÉN kutyafuttatóm!


Nem kellenek bele játékok vagy kutyamászókák, még botot se kell nekem dobálni. 
Itt szimatolni kell! 
És nyuszit kergetni! 
És kiugrasztani a fácánt a bokorból!


Nincs ennél nagyobb boldogság! 
(Esetleg két mázsa kockasajt...)


Tegnap szalmabálákat is találtunk a réten. Tudjátok ti, hogy ezek a bálák milyen izgalmasak?! Lelkiismeretesen az összeset körbeszimatoltuk Boci csatlósommal:



elölről,…



… hátulról,…



… sőt még a bálák között is végigporszívóztunk!



És amint láthatjátok marha sok bála volt, és mi mindet végigszimatoltuk!



Úgy elfáradtunk, hogy a séta végére Boci csak lógó nyelvvel kullogott.



Megnyerte volna a Kinek van a leghosszabb nyelve versenyt!




Hát ezt nevezem én falusi kutyafuttatónak!



No comments:

Post a Comment