Wednesday 9 July 2014

Tacskó-beach 2014


Úgy látom, nem múlhat el nyár és kánikula anélkül, hogy gazda ne cibálna be minket, tacskókat a medencébe, hogy néhány – szerinte – szupercuki képet csináljon.

Nyilván most is megharaphattam volna, mikor be akart emelni a vízbe, de mégis hogy nézne az ki! El is szaladhattam volna, de bátor vagyok, nem futok a sorsom elől.

Sanyarú sorsú kiskutya vagyok, aki ki van téve a hülye gazda kénye-kedvének. 
Mentsen meg valaki! 
Vagy legalább világosítsa fel a gazdát, hogy tacskót áztatni baromság, és én úúútálok úszni!



Szerinte nagyon cuki vagyok ezen a képen, ahogy a vízbe érve bekapcsolom a motorokat, és elkezdek lapátolni… 
Őszintén szólva halálfélelmem volt…


De megbosszultam gazda gaz tettét: vízbe helyezés közben jól végigkarmoltam mindkét gazda kezét és oldalát!!! Ha-ha!!!



Ez a medencézés egy fokkal kellemesebb módja: fekszem a gazdán, csak ringatózok, alig ér bele a lábam a hideg vízbe, nincs közvetlen életveszély



Boci sem úszhatta meg – ha én szenvedek, akkor szenvedjen ő is!




Bár úgy néz ki, mintha éppen ugródeszkának használná a gazdi lábát, és fejest készülne dobbantani, de erről szó sincs! Ugyanannyira utál medencézni, mint én!



"Jaj, úgy élvezem én a strandot, mert ott annyira szép és jó..." - ká anyukádat, azt élvezd! Én megyek a takaró alá alukálni!


No comments:

Post a Comment