Tuesday 15 July 2014

Süti úr, az igazi gentleman… gentletacsi



A gazdáim valami puccos helyen jártak a hétvégén, mert úgy kicsinosították magukat, hogy idegennek nézve majdnem megugattam őket. Én a „hagyományos” pólós-macigatyás gazdákat szeretem, különösen ha sétára felszólítva lengetik a hámomat és a pórázomat.

Vagy a kockasajtot is lengethetik. Akkor is szeretem őket.
Bár ha kockasajtjuk van, akkor tök mindegy, hogy mi van rajtuk, olyankor NAGYON szeretem őket…

Tehát a gazdák kiöltöztek, és nem akarták, hogy mi tacskók kimaradjunk a csinosodásból: Bocival nekünk is be kellett öltöznünk. Frakkot szerencsére nem kaptunk. Csak nyakkendőt. 
Bár gazda először ezzel a buzis hajdísz-virággal próbálkozott:

„AZONNAL vedd le rólam! Húzza a fülemet! Jáááájjjjjj! Kutyakínzás!!!”

Így festek csokornyakkendőben. Kicsit pincéres hatást keltek, de a bundámon csak a fehér nyakkendő érvényesült igazán


Boci sem maradhatott ki a beöltözésből – szokás szerint ő még élvezte is


„Ó Uram, kérlek szánj meg, és adj nekem normális gazdákat! De gyorsan, mert a mostaniaktól idő előtt hülyét kapok!”


Fiúk elegánsan – Ahogy Will Smith mondta a Men in Black-ban: hármunk között az a különbség, hogy NEKEM ez jól áll!


Most zavarban vagyok… Remélem, ezt az idióta pózolást nem látják a kutyahaverok…

 
Itt repül a kockasajt!


Jelentem, megérte a pózolás: a gazdák a puccos helyről egy adag sajtos rúddal tértek haza – elnyertem méltó jutalmamat!




No comments:

Post a Comment