Wednesday 2 July 2014

Süti úr, a főkertész


Úgy is mondhatnám, hogy én vagyok a növénytermesztési és agrárgazdálkodási szaktechnikus manager. 
Csak ezt nem értem, hogy mit jelent.

A lényeg, hogy az én feladatom a kert határainak ellenőrzése és védelme, a határsértők gaz tettének kíméletlen megtorlása. Menedzselem a vakondtúrás-képződést annak szétkaparásával, ugatásban részesítem a sünöket, lerágom az ízletes gazok leveleit, tömény kutyapisi-trágyával locsolom az arra rászoruló növényeket.



Analizálom az uborkavirág alatt a föld tápanyagtartalmát


Egyedül is szívesen botorkálok a kertben, de a gazdával sokkal viccesebb. Mindig segítek neki! Ha máshogy tudok, hát telekaparom a lábát és a cipőjét földdel gödör-ásás közben!



Kiszagoltam: sün járt a ribizlibokrok között! És nem kért tőlem engedélyt! Ha!


Legutóbb például segítettem gazdának betakarítani a sárgabarack termést.


„Ezeket tökre nem mi vertük le gazda, ezek már itt voltak. Becsszó!”



Boci hosszan analizálta a sárga gombócokat, míg végre rájött, hogy azok nem teniszlabdák…



Boci ellenőrzi a termést (közben fület ráz)



Pankráció a kert közepén



Egy naaagyon ritka kép: szépen nézek


Most megyek, és kiásom a vízeelvezető árkokat a paradicsom- és paprikapalánták között, hogy gazda könnyebben tudja öntözni őket!





No comments:

Post a Comment