Monday 13 October 2014

A tacskógerinc javításra szorul


Mindenki nyugodjon meg!
Még nem estem áldozatul a tacskóbénulásnak, ahhoz a 4 és fél évemmel még fiatal vagyok.

De néhány napja lassabban másztam meg a teraszra vezető néhány lépcsőfokot, és a kanapéra sem repültem fel, hanem megvártam, míg gazda felrakott.

Ettől a két tünettől gazdák teljesen bepánikoltak, már lelki szemeik előtt látták, ahogy kerekes kocsival gurulok az udvarban. Rögtön be is pakoltak az autóba, mentünk az állatorvoshoz.

A dokinéni végigtapogatott, de nem fájlaltam semmimet. Meg is röntgeneztek, átvilágították a hurka testemet, hogy megnézzék a gerincemet.

Ez itt a gerincem:


A piros karikánál látszik, hogy a faromnál két csigolya között nincs olyan nagy rés, mint a többi csigolyám között. 
Ezt vagy kevés porc vagy megcsontosodott csigolya okozza. 
Vagy lehet, hogy eddig is tökre ilyen volt, csak most meghúztam magam valamivel…

A lényeg, hogy kaptam valamilyen porcerősítő csoda-szurit, aztán kapok még egyet, és ha egy hónap múlva se produkálom a repülő rajtot a kanapéra, akkor megműtenek: felhasítja a hátamat a dokibácsi, és megpiszkálja a szófogadatlan csigolyákat.


De no para. 
Nem lesz itt műtét. Addig hatszor meggyógyulok. Csak egy kis homeopátiás kockasajt-kúrára van szükségem!


No comments:

Post a Comment