Wednesday 29 October 2014

Megérkezett a Kisgazda!


Sok hónapnyi várakozás után végre megtudtam, hogy mi az a kisgazda!

A gazda – aki mostanában feltűnően kövér hasú lett - egy szép napon eltűnt, és csak napok múlva tért haza. A nagy hasát elhagyta valahol, de hazahozta magával a kisgazdát. 
Azt állítja, hogy a kisgazda úgy született, de szerintem találta valamelyik bokorban. Minden árva jószágot megsajnál, és hazahoz. Szerintem most is ez történhetett. Már napok óta nálunk van a kisgazda, szóval szerintem nem jelentkezik érte az eredeti tulajdonosa. 
Attól tartok, hogy nálunk marad. Örökre…

De a viccet félretéve: a kisgazda az egy embergyerek. Még nem annyira értem, hogy ebből a furcsa szagú, fél méteres, két és fél kilós valamiből hogyan lesz ember, de állítólag az lesz.

Boci csatlósom a maga együgyűségében egy nap alatt megszokta a kisgazda jelenlétét. Bárgyún megszimatolja néha, aztán éli tovább a maga egyszerű kis életét. Neki csak az számít, hogy legyen kaja, legyen pocok, legyen cupák, és legyen sétálás.

Én viszont eléggé depressziós voltam az első napokban. Még a farkincámat sem szépen kunkorodva tartottam, mint általában, hanem lefelé lógatva, kicsit magam alá húzva. Még az első sétálások során is ilyen behúzott farokkal gyalogoltam.

A kisgazdát néha megszimatolhatom, de a gazda szerint állat módon csinálom (szimatolás közben döfködöm az orrommal és nyalogatnám az arcát), ezért csak erős gazda-kontrol mellett ismerkedhetem ezzel az embergyerek valamivel. 
Ja, és ha a kisgazda sír, akkor ugatok. Ettől még jobban sír, még jobban ugatok. Ez sem annyira tetszik a gazdáknak… 
A pelusokat viszont korlátlanul analizálhatom. Egyszer bele is nyaltam…

Depresszióm és nemtetszésem legfőbb jeleként felhagytam az éjszakai szobatisztasággal. Kevésbé diplomatikusan: minden reggelre bekakilok és lepisilek valamit. Egyik nap a fürdőszoba szekrény alja úszott a kutyalében, másik nap gazda National Geographic gyűjteménye, majd földre helyezett hangfalak, szőnyeg, lábtörlő következett… 
Holnapra a papucsok és cipők megúsztatását tervezem…

Szóval most még nem felhőtlen a kisgazda-tacskó helyzet… de azért mutatok néhány kulturált képet:


A legelső találkozásunk a kisgazdával


Most én ezzel a valamivel mit fogok csinálni?!


Felügyeljük a szoptatást. 
Hm, abból a jó illatú tejcsiből én is kérek!


A kisgazda üvölt


A kisgazda csendben van


Versenyt alszanak


Most megyek, és látványosan duzzogok egy sort, hogy kapjak antidepresszáns vigasz-kockasajtot!




No comments:

Post a Comment