Monday 17 February 2014

Boci, az energiabomba


Ebben a bejegyzésben kizárólag Boci csatlósomról fogok képeket mutogatni.
Nem mintha annyira szeretném, vagy ragaszkodnék hozzá. A felemás szemétől és tarka bundájától sem vagyok elájulva, mint az emberek általában.
Szerintem bamba, idegesítő és büdös a szája.

De felajánlotta nekem a legközelebbi alutasakos adagját, ha megosztom a labdázás közben készült képeit.
Hát tessék! Alutasakosért, sajtért és egyéb finom falatokért cserébe teret engedek az én egyszerű Boci csatlósomnak!

A képek alatti kommentekért előre elnézést kérek: ezek Boci saját agyából pattantak ki, és… hát nem túl magasröptűek. De ismétlem: az alutasakosért bármit!


 Így futok a labdával az emeleten: 
most a jobb lábacskámat emeltem fel,….


 … most a bal lábacskámat emeltem fel,…


… most a hátsó lábamat emeltem fel…. 
Ööö mintha az egyik lábamat kihagytam volna az emelgetésből… jaj, vajon melyiket is… már megint összezavarodtam…


 Boldog kiskutya vagyok, ha labdázhatok… Mosolygok!


… És akkor is boldog kiskutya vagyok, ha rongyot rágcsálhatok. Megint mosolygok!


Ööö, mit is kell csinálni, ha visszahoztam a labdát? Ja, megvan: várni, míg gazdi megint eldobja!



Megint Süti úr vagyok:

Megismétlem még egyszer! Ezeket a kép alatti megjegyzéseket NEM ÉN írtam! Hanem a csatlósom!

No comments:

Post a Comment