Monday 17 February 2014

Valentin-napi Süti


A gazdáim nem szeretik a Valentin-napot. Szerintük amerikai műünnep, amiből csak a csokigyártók és virágárusok reklámtevékenységének köszönhetően lett ekkora felhajtás.

A gazdáim 14 éve alkotnak egy párt, és azt vallják, hogy minden napnak boldogságosnak kell lennie. Nem kell ahhoz naptár. Se szívecskés lufi. Se bármilyen teljesen felesleges, rózsaszínű giccsparádé.
Viszont cukrászdába szeretnek járni, és ha már ott voltak, hoztak haza szívecskés sütit. Nekem!

Na jó. Nem nekem. Maguknak. De néhány röpke pillanatig azt hittem, hogy én ehetem meg az egész csokitortás, szívecskés tüneményt…


 Hm, ha felülhettem a székre, sőt felkapaszkodhattam az asztalra, és előttem két megtermett süti van, akkor az csak egyet jelenthet. Az enyém!!!


 Azért körülnézek: okés nincs a közelben egy gazda sem!


Préda! Enyém vagy!!!


 Ha becsukom a szemem, és nem látok senkit, akkor engem sem látnak. Ez így tök logikus.
 És ha nem látnak engem, akkor bekebelezhetem láthatatlanul a sütit. Süti úr sütit eszik: ez tetszik!



Hoppá! A gazdánál kockasajt van! Okés, akkor süti ejtve, Egye meg, aki akarja! 
Ide a kockasajtot!

No comments:

Post a Comment