Tuesday 18 February 2014

Farsangi Süti


A cím megtévesztő. Ez a bejegyzés nem recepteket fog felsorolni farsangi fánkokról, sőt semmilyen fánkról sem lesz szó!

A farsangi Süti ÉN vagyok!

Megengedtem gazdának, hogy a csodálatos hurkatestemről készült alábbi fotón kiélje gyermeki szenvedélyét, és farsangi jelmezeket rajzoljon nekem. Így megmutathatom sokoldalúságomat, sudár termetemet és légies vonalaimat.


(Azt már az elején kikötöttem, hogy sem mortadella-rudat, sem anyahajót, sem zeppelint nem rajzolhat belőlem. Csak kecses és sudár dolgokat… hogy ez sikerült-e? Hát ahogy vesszük.)

Következzen a kollekcióm!


Süti úr, a méhecske


A farkam végén van a fullánk! 
Gazda szerint óriásvirág legyen a talpán, aki ekkora méhecskét elbír! Kikérem magamnak!


Süti úr, a mesebeli sárkány


És még véletlenül sem dinoszaurusz. Mert azok olyan lúzerek voltak, hogy hagyták magukat kihalni. A sárkány viszont mesebeli lény, vagyis csodálatos, mint én vagyok! Tudom is a szövegét az „Én vagyok a híres egyfejű” dalnak!


Süti úr, a római gálya


Ezt a képet majdnem kihúztam a listáról, mert hol kecses és sudár egy gálya. De a csodálatosan férfias harci sisakom miatt maradhatott a kép. A katonásdi olyan férfias!


Süti úr, a kockasajt



Ez a saját szerzeményem. Nem olyan művészi, mint az előzőek, de szerintem nagyon gusztusos! És roppantul örülnék, ha ilyen szép nagy, félkilós kockasajtok landolnának a hátamon… szép sorjában… minden nap… Nyamm!


Jó farsangozást! Én megnézem van-e valami ehető a hűtőben...

No comments:

Post a Comment