Friday 13 June 2014

Mi a túró az a babakocsi?!

Egyik nap a gazdáim hazahoztak egy zöld, kerekeken guruló monstrumot. 

Először majdnem szívszélhütést kaptam, mert azt hittem, hogy egy gyerekhordozó, amit a biciklik után szoktak kötni, és néha nemcsak a gyereket, hanem a szegény kutyusokat is utánfutóztatják benne! 
Én egy olyanban becsinálnék félelmemben, az tuti!

De ez nem az volt.

Gazda azt mondta rá, hogy babakocsi. 
A baba szót nem tudom értelmezni. Gazda valami kisgazdáról beszélt, de még állítólag sokat kell addig aludnom, míg jön ez az állítólagos kisgazda. Szóval egyelőre nem izgatom magam miatta. Majd szétugatom. Vagy lepisilem.

A kocsi szót értem. A kocsi az egy autó, ami elviszi a faromat A-ból B-be, ha a B túl messze van ahhoz, hogy odáig gyalogoljak. De a rendes kocsi az nagy. Ez pedig épp csak akkora, hogy letehessem benne a farom.

Mert persze ki kellett próbálnom, ha csak a csomagszállító részt is.
Mellesleg kikérem magamnak, hogy egyszerű csomag legyek… és nem is magamtól másztam bele…


Remélem látszik az arcomon, hogy mennyire élvezem!


Mindenbe beleütöm az orrom, és minden hülyeségben benne vagyok, ha a gazdák is ott vannak. Ezért nyilvánvaló volt, hogy segítek a babakocsi alkatrészeinek kicsomagolásában.


Most mit csinálsz? Miért hajtogatod? Alatta van a nyuszi?!



Most mit csinálsz, gazda?! Azt szerintem nem úgy kell!


Az alkatrészek között volt egy táska is. A táskákban általában izgalmas dolgok vannak. Gazdák táskáiban például madárlátta sült hús csontok és egyéb finomságok érkeznek haza. A bevásárlótáskákban cupák szokott lenni. 
Szóval beledugtam az orrom (és a fejem) ebbe az új táskába is, ki tudja…

… de nem volt benne semmi. Még szag sem. Csak új-szagú volt.


Még egy kutyakínzós kép:


Ez sem az én ötletem volt, és ha a jövőben itt kell majd utaznom sétálás helyett, akkor felmondok!




Természetesen Boci csatlósom sem maradhatott ki a babakocsi-buliból. 
Bár amilyen együgyű, láthatóan még élvezte is…



Most megyek, és rágooglizok arra, hogy babakocsi és kisgazda! Ki kell derítenem, hogy mi folyik itt!!!


No comments:

Post a Comment