Monday 16 June 2014

Miért ne szerepelhetne egy tacskó a címlapon?

Minden reklámozási hátsó szándék nélkül kijelenthetem, hogy a  gazdám egyik kedvenc folyóirata a National Geographic. 
Egy nagyon régi blogba ugatásomban rövid értkezést is írtam az egyik, kutyákról szóló cikkükről (2012/05 Kuyagének). Mert én minden lapszámot hűségesen végigolvasok a gazdával – vagyis ő olvas, én pedig hozzábújva fekszem…

A legújabb lapszámban a munkakutyákról volt szó, és a címlapon egy kutyus szerepelt:



Arra gondoltam, hogy miért ne szerepelhetnék én is a címlapon! Írnék egy tudományos esszét a sajtokról! És a sajtfogyasztás pozitív élettani hatásairól!

Így nézne ki a címlapom:


„ A szuperorr minden sajtot kiszagol!”


Készítettem egy címlapot Boci csatlósomról is, mert ő olyan szép kutyus:





A címe: A bambaság dicsérete…


tHa a bejegyzésem és a National Geographic név használata bármilyen jogokat sértene, akkor a gazdáimat tessék keresni. 
Én kutyus vagyok, nem lehet felelősségre vonni. De bármelyik gazdát elengedem a  börtönbe, mert így is marad otthon olyan ember-szolga, aki ki tudja nyitni az alutasakos kajámat!

No comments:

Post a Comment