Friday 13 June 2014

Velence beach

Évekig nem tudtunk sétálni Velencén a régi szabadstrandon, mert széttúrták, és egy épület-monstrumot emeltek több éven át a helyére.

Még emlékszem, mikor icipici Sütiként megszeppenve (vagy néha ugatva) ügettem a kanyargó sétaúton a nagy fűzfák árnyékában, körülvéve zöld fűvel, sétáló fajtársaimmal barátkozva.

Most lett a szabadstrand helyén egy ronda nagy épület, amibe be se mehetek (nem is akarok, mert semmi izgalmas nincs belül);  egy sétány fű nélkül; egy homokos „tengerpart”, ahová szintén nem mehetek be. 
Pázsit sehol. Fűzfa sehol. 
Csak néhány növényágyás, amibe nem mehetek be szimatolni.

Legalább most már el lehet sétálni majdnem egészen a Velence Spa-ig. de cserébe nincs semmi izgalmas az új sétányon. Még egy jót szaladgálni sem lehet. 
Ide se jövünk gyakran.

Így néz ki a napernyős, homokos part (már amit nem takarok ki belőle):


Látszik az ábrázatomon is: nekem ez nem tetszik, kérem vissza a fűzfáimat!



Kamuzhatnám, hogy Bibione-ban kutyastrandoltam, de ez csak Velence. És nem is strandoltam itt. Mert kutyáknak nem szabad!


Csak egy kicsit arrébb mehettünk a víz közelébe, ahol még a régi betonos part állt. Itt legalább volt nád és szag.


És még véletlenül se néztünk a kamerába!



A látszat ellenére nem akarta a gazda vízbe folytatni Bocikát. Csak tartotta őt, míg lefetyelt a vízből, mert amilyen szerencsétlen, tuti becsúszott volna a habok közé…



Több képet nem is vesztegetek erre a velencei monstrumra. Csak azért nem pisiltem oldalba, mert gazda nem engedte…

No comments:

Post a Comment