Thursday 26 June 2014

Újabb fejlemények kisgazda-ügyben



Az internetről nem lettem okosabb, hogy mi a csuda az a kisgazda. Csak valami politikai pártot találtam, de annak nem kell babakocsi, szóval valami másról van itt szó.

A héten a múltkori zöld babakocsi-förmedvény után újabb ismeretlen dolgok érkeztek hozzánk kisgazda témában:

1. Egy ágy. Rácsos. Aggodalomra ad okot. Remélem, hogy ez is a kisgazdáé lesz, őt zárják be oda. Nem valamilyen brutál kutyafenyítő eszközről van szó! Mert akkor hívom az állatmentőket!
Nyilván nem én kértem, de volt szerencsénk (szerencsétlenségünk) kipróbálni a börtön-ágyat:


Börtönben alul


Börtönben felül


Emeletes börtön


Mentsen már ki valaki!


2. Második szerzemény: egy komód. De valamit nagyon elcsesztek rajta, mert a teteje túl lóg a szekrény részen. Szerintem valami selejtes, leértékelt gagyiság lehetett, azért vették meg a gazdák.

Megnéztem: üres. Nincs benne se sajt, se cupák, se játéklufi. Uncsi.


Na ezt marha gyorsan felejtsd el gazda, mert AKKORÁT harapok beléd…!

Amikor a fenti mutatvány után újraindítottam a szívverésem, megtudtam a gazdáktól a béna komód funkcióját: ez egy pelenkázó szekrény!
Már megint egy rejtély! Mi az a pelenka?!

És a legdöbbenetesebb, legfelháborítóbb tény kisgazda ügyben: a gazdák felforgatták a játszásra, testedzésre, hancúrozásra használt szobánkat! Eltűntek a szoba közepéről a fotelek, amik körül szaladgálni szoktunk Boci csatlósommal!
A tágas szobába most beköltöztek a fent említett mihaszna bútorok, és már alig van hely egy jó kis rongyhúzós játékra!

Jelenleg így néz ki a felforgatott játszószobám. Mélységesen fel vagyok háborodva, és vérig vagyok sértődve!


Utóugatás:

Az ominózus szobafelforgatás utáni éjszakán fent aludtam gazdák ágyában az emeleten. (Nyilván ők is érezték, hogy sérelem ért, és így akartak kiengesztelni.) Reggel első utam a felforgatott szobába vezetett, hátha csak rossz álom volt, vagy csak vicceltek a gazdák. Nem vicceltek. Még mindig fel van forgatva!

Mi lesz a következő?! Kiebrudalnak a kutyaólba a hófúvás kellős közepén?!

NAGYON nem tetszik nekem ez a kisgazda dolog!!!


No comments:

Post a Comment