Tuesday 17 May 2011

Nézegettem a fényképeimet

Még nem vagyok álmos, de gazdákat már nem akarom felkelteni, hogy labdázzanak velem egyet. Ezért felteszek magamról néhány idei képet, amiken nagyon aranyos vagyok.

Itt látszik, hogy milyen formás hurka-kutya vagyok. Az ajtó kicsit festékhiányos... az én hibám. Még buta kiskutyus voltam, mikor egyszer szétkapartam, amikor gazdák itthon hagytak egyedül. Azóta nem csinálok ilyet, és saját kutyaajtóm is van öreganyó lakásába.

Kaptam első szülinapomra egy kolbász alakú gumijátékot. Még jó, hogy gazda az első játszáskor lefényképezett vele, mert nem sokáig volt egyben szegény kolbász...

Itt éppen barátkozom egy vizslával. Idegen vizsla volt, de barátságosan hagyta, hogy összeugráljam.

Itt éppen a Hubertus haverral barátkozom. Nagyon szeretem a cicákat, van otthon belőle egy csomó. Csak valahogy ők nem annyira cimbiznek velem...


Családi buli volt, ahol a családi kutyák is buliznak: játszottunk a Mylo-haverral. De finoman kellett játszani, mert szegény Mylo-havernak sebes volt a feje egy mérges csomó kiműtése miatt. Nagyon trendi volt a lyukas fejével.

Kutyák ugatnak az utcán! Mennem kell megnézni, hogy mi a helyzet, védeni kell a birodalmat! Támadás!!!

No comments:

Post a Comment